dilluns, 6 d’octubre del 2014

LES PRESENTACIONS DEL GRUP A1/2

 Jo em dic Jaouad. Tinc 16 anys Vaig neixer al Marroc el 21 de gener del1998 Ara visc els Monjos. De gran vull ser mecànic La meva família és de Tanger. Em dic wissal karaouss Tinc 14 anys Soc del  marroc, khemisset Ara visc als Monjos, Catalunya Tinc germans:donuya.dris.elyas.ptissam Falg 3r deso a l´linstitut el foix Magrada ballar,.cuinar i viatjar. La meva família és de khemisset

Em dic wissal karaouss

Tinc 14  anys

Soc del  marroc khemisset

Ara visc als Monjos, Catalunya

Tinc  germans:donuya.dris.elyas.ptissam

Falg 3r deso a l´linstitut el foix

Magrada ballar,.cuinar i viatjar.


La meva família és de khemisset.

Em dic sehal islam . Tinc 16 anys. Soc de pakistan. Ara visc a ils monjos.Tinc una germana. I faig 4 eso al ‘’ institut el foix’’. M ‘ agrada el football , cricket. En el futur  treballaré de pilot. La ciutat on vaig neixer es diu Sialkot al Pakistan. Té 5075 habitants. Els llocs mes  important son : muree ,i minare pakistan etc.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada